ojojoj

Vilken sorlig dag som slutade bra. Först gråtkalas i skolan där typ alla grät, till täby där jag hittade några snygga toppar, hem och få en dator som belöning för betyg och allt och sedan till Axel för att träffa alla underbara vänner! Vet inte om jag hinner skriva imorgon för, jag kanske inte har nämnt det men jag ska till Egypten imorgon. Även om planet går 13.50 så måste jag sova så länge jag kan, packa klart och vara i god tid på flygplatsen! ÅH jag ska flyga :D Favvo transportmedlet tycker jag, fast jag hatar det ändå för det släpper ut så sjukt mycket avgaser...

Nu får ni har det bra i två veckor för sedan är jag tillbaka igen och ni slipper att vara ledsna ;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0