ring ring

God morgon!
Filmen var jättebra, roligare än vad jag trott :) Efter bion åkte vi hem till Linnea å för att ta lite mat och därefter gick vi till fiskartorpet! Där var det massa folk och när vi kom så gick vi ner och badade nästan precis ^^ Sedan satt vi och pratade och möd mest hela tiden. Vid halv ett begav vioss till Jennifer för att se på film. Det blev The school of rock, en gammal klassiker haha :) När den var slut så var klockan runt 2, halv 3 och då fick jag skjuts hem av Fanny och Adam, så jag är evigt tacksam för att dom gjorde det plus att jag är skyldig dom en tjänst nu och den ska jag utföra med glädje :D

Idag så ska det komma hit massa kompisar, så det första jag ska göra, efter jag har ätit frukost, är att städa mitt rum, även om vi troligen ska sitta i köket. vi ska ha lite möte om lite olika saker inför när vi ska åka till Vårholma, mitt landställe ;) Så min dag är lite fullbokad ^^

Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0