back to track

Hejjjjjjjj!
Hur har eran dag varit? Min har varit ganska bra, men seg. Igår så var jag inte på ett så jättebra humör pga av olika orsaker, plus att jag ville skriva någnting i bloggen så det blev som det blev x)

Jag har egentligen massa plugg för vi har prov på fredag, men jag har verkligen ingen ork för det. Men jag har inget val och jag måste verkligen för jag ligger efter, men ändå så gör jag någonting annat som att t.ex. sätta mig framför datorn. Om jag inte skulle göra det så skulle jag sätta mig vid tv:n och om jag inte skulle gjort det så skulle jag setat och tittat in i väggen. Hahah allt förutom att plugga! Problemproblemproblem.

Just nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå på Hoffmaestrokonsert på lördag med typ alla jag känner eller inte... Jag vill inte slösa pengar (350 kr), men samtidigt gå för jag gillar musiken och har aldrig gått på en konsert förut... Help somebody?

Nu SKA jag gå och plugga!
Pussen från mig.

Kommentarer
Postat av: Magda

Man slösar aldrig bort pengar på konserter. Det är en upplevelse och oftast en upplevelse som är värd de 350:-

(+ att 350:- är ett väldigt bra pris för att få gå på konsert!)

JAG TYCKER DU SKA GÅ, LOVISA!! :D :D :D

2010-03-22 @ 19:27:30
URL: http://woodhousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0