hejsan!



Idag började skolan igen. Tyckte att det var ganska okej, med tanke på att det var ljust ute. Det gör en mycket piggare :) Har ganska mycket skolarbete att ta igen här hemma så troligen kommer jag inte ha så mycket tid för bloggen, eller datorn överhuvudtaget om jag också ska träna.

Dagen har varit ganska chill. Den har gått ganska fort. Idag gjorde jag också klar min broderitavla. Jag har broderat Kalle Anka och han blev jättesöt! Är väldigt nöjd med den :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... Hur mår ni? Själv så känner jag mig lite krasslig. Har haft ont i halsen ett tag och har haft ont i huvudet då och då sen i fredags.. Kan jag träna om jag känner så här? För jag vill verkligen träna! Svara någon som vet :(

Dags att plugga.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv. det blir nog den, eller den ljusbruna :)

2010-03-08 @ 18:09:04
URL: http://justeve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0