idag; skola

Hejhejhejhejhejhejhejhejhej
Idag så var det skola igen. Fast måndagar är ganska lugna så det var e skön dag. Efter skolan så åkte jag och Rosanna vidare till centrum där vi gick och lånade lite böcker från bibblan. När jag kom hem så satte jag mig och pluggade direkt. Ligger ganska mycket efter i so, no och eng. Fast det kändes som att jag inte kom någon vart...
Senare ikväll ska jag se på 90210, som börjar klcokan 8 och senare på Svenska hollywoodfruar som går klockan 9. Sen är min plan att plugga i pauserna :D Smart va?!

Ha en mysig kväll, puss!
(inte ett så roligt inlägg, jag vet men det känns inte som att jag har så mycket att skriva om...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0