kjdvkmdsz


Jag hade köpte en melon :) ÄLSKA MELON

We are baking a cake

vi åt denna skönhet tillsammans med Mamma Mia

Mysig morgon everrrrr.

Förlårfölåtförlåtförlåt
för att jag inte skrivit på hela veckan, men jag har haft fullt upp eller inte orkat på grund av trötthet. Skolveckan har varit väldigt nice och det känns inte som att jag gått i skolan den här veckan. Måndagen och tisdagen var slödagar. onsdag muntliga nationella prov, trosdag utflykt till tekniska museét och idag eriksdalsbadet. Det var faktiskt roligare idag än vad jag förväntat mig, det äventyrsbadet är ju inte så stort så jag trodde att vi skulle gå runt och ha ganska långtråkigt, men det hade vi ju inte! Gissa vem som var där idag när vi var där då?! JO ingen mindre än Danny, ni vet han från E.M.D. Tycker att det var gaaaanska coolt :)

Efter så åkte jag, Rosanna och Fanny till Täby. De hade lite ärenden och så... Hittade lite fins saker jag också som jag vill ha. Önskar att jag kunea köpa de nu här utan att bry mig om vad det kostar eller betala eller något annat jobbigt :(

Innan jag åkte hem så svängde jag förbi Fanny, alltså så åkte vi hem tillsammans från Täby, för att jag skulle hämta min kamera. Från onsdag till torsdag sov jag och Moa hos Fanny, vilket var vääääääldigt mysigt, så jag hade tagit med min kamera för att ta lite bilder och ville sedan inte ta med den till badhuset :) Hoppas eran vecka varit lika bra som min! :D Fast idag när jag kom hem så började jag baka och då började jag må illa för att jag åt för mycket semt och då kändes det inte så bra innombords...

Ikväll så kommer lite folk över till mig så ska vi se lite film och myyysa!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0