mysepys!

HEEEEEEEJ mina vänner i krig.
Denna kväll har jag spenderat med Rosanna, My, Ella, Jeffrey, Alex, FAnny, Adam och Tobias här hemma hos mig. Vi skulle sett en bra film, men jag har inte så många filmer och ingen hade med sig någon... Så det blev Kenny Starfighter, som iochförsig är bra, men alla hade ju redan sett den så det blev lite segt. Men förmesatdels så satt vi och snackade och lyssnade på musik :) Hade det helt enkelt mysigt.
Alla gick hem för 20 minuter sen ungefär, men inte My för hon orkade inte gå så hon tänker ta bussen och just nu så ligger hon och håller på att somna i min soffa, den sötisen! Själv så är jag inte så trött :)
Har ätit sjukt mycket denna kväll! En hel honungsmelon och en halv centerrulle. Det var nästan bara jag som satt och åt, men jag kände mig så himla sugen :( Dessutom så gymmade jag tidigare i kväll, så det var min belöning :D

Nu kommer lite sköna sommarbilder.



Kärlek till skärgården säger jag bara! Hoppas att vi åker ut till skärgården när vi ska på klassresa! Mysigast vi skulle haft då!

Nu ska jag göra något annat spännande.
God natt på er, nattugglor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0