värmebölja


Sommaren med Göran <3

God morgon alla sköna!
Just nu så är det sommar i mitt rum :( Har en midjekjol, linne och en kofta och det känns som att jag kan gå ut såhär bara för att det är så pass varmt i mitt rum! Så här kan jag gå i sommar.. Ni förstår jag har solen mot mitt rum. När när jag vaknade i morse så var det supervarmt i mitt rum. Det är braaaaa, fast jag önskar ändå att det var sommar... Då skulle jag kunna ha fönstret öppet.

Idag ska jag till Täbyt med Rosanna. Jag ska söka lite sommarjobb så jag har tagit ut massa nya CV:n. Sen ska jag kanske köpa någonting, får pengar lite tidigare denna månad :D

Nu ska jag gör något annat, So long <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0