vill ha :(

Hejsan! Ikväll så blev jag äntligen klar med nouppsatsen och soprovet! Hur skönt är inte det? :D Nu hoppas jag bara på att få MVG på det.

De senatse dygnet så har jag kollat i den nya h&m katalogen och har hittat ett par riktigt söta sommarklänningar!


Tycker att alla klänningar är lika snygga och de kommer troligen in till h&m den 25:e och då ska jag in! Haha, ringde dom idag och undrade :D Sen vill jag också ha en bikini, men det visade sig att Rosanna också ville ha en sån. Exakt lika färg och allt :( Typiskt!

Nu ska jag skriva ut uppsatsen :)
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Karin / Tobbix

Älskar HM's sommarkatalog :)

2010-03-20 @ 15:24:11
URL: http://tobbix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0