barney is a dinasour

Gissa hur jag spenderade kvällen igår? Jo, i en lokal vid My :) Hade kul, träffade kul folk och lyssnade på bra musik! Sov hos My, vi la oss vi 3 och vaknade vid halv 11. Vi gick upp åt och städade. Rosanna kom också och hjälpte oss och efter så satt vi bara och mös till bra musik i soffan som fanns där :)

När jag kom hem så var jag lite irriterad och arg så mamma fick ta lite, men jag sa förlåt sen för jag borde inte ta ut mina agritioner på henne :( Slumrade till lite i soffan och sen drog jag, mamma och pappa till Kent och Kajsa där vi åt en otroligt god middag + efterrätt :D Jag lekt lite med munkens iPhone and I fell in love. Vi så gärna ha en iPhone! Får väl hoppas på det bästa...

Vet ej vad jag ska göra ikväll, men jag ska nog kolla runt lite på internet och sånt ^^
Puss och ha en bra kväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0