blä

Hej!
Jag har haft en otroligt tråkig morgon. Har inte haft någonting att göra..
Förhoppningsvis så kommer morfar snart så åker vi till Arninge och köper skor :) Sen vet man aldrig med morfar om han vill till stan eller något annat som kanske ät mindre tråkigt. Fast det är faktiskt mysigt att åka till stan. Fika lite och sånt..

Apropå ingenting så vaknade jag vid 5 i natt av en sån otrolig magverk! Hade så ont att jag knappt kunde ligga still :( Vaknade i omgångar så tillslut så orkade jag inte mer och tog en ipren, sen var det över. Men äre inte konstigt? Har liksom aldrig kännt så.. det får förbli en olöst gåta.

Nu ska jag klä på mig och sen ringa morfar ;)
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0