dåligt

Det känns som att allt går neråt just nu... Får inte tillräckligt bra betyg, får dålig självkänsla, har typ slutat träna, får ångest inför sommaren, planerar och sedan går allt i krasch.....:(
Har helt enkel en dålig period just nu.. Tydligen fick jag VG på islamuppsatsen också, så nu får jag inte MVG i religion heller och då har jag sänkt mig i ett änme, d.v.s. att jag har 240 poäng och då kommer jag troligen inte komma in på Marina. Helst av allt skulle jag vilja ha 260 poäng med ett änme avdraget, men nu verkar det som om jag inte kommer at få det. Jag har ju satsat och vad gjorde jag för del? :(

Nej, nu ska det bli ändring på altt! Ska börja plugga nu och sen ska jag göra något annat... ORKAR INTE MER.
hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0