in till stan i regnet

Så ser mt min in dag ut, plus att min syster har tagit min regnjacka och vi har inget paraply :) Happy! Jag får helt enkelt köpa ett inne i stan. Då ska jag först köpa paraply, sen present till Mickan och sen till Cubus och köpa shorts :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik, medans jag äter och pluggar. Dock så har jag bara gjort ett tal hittills på ca en halvtimme så det går inte så bra x) Är sjukt mätt från två lingongrove skivor och en kopp te. Var ett tag sen jag drack te och nu känner jag verkligen hur gott det är! Vill ha mer....

Aja, nu får ni ha en udnerbar dag på er ! <3


Idag regnade det, igår var det superduper varmt. När blir man nöjd egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0