rubrik


I Sydafrika typ 2003 eller något sånt :)

Hejsan!
Idag fyller min syster år (25/5). Hon fyller 18 och jag ville vara lite personlig så jag gav henne ett halsband med bokstäverna SIS på. För dom som inte vet så är det slang för sister som betyder syster :)

Idag har jag ocksp klippt mig och slingat håret. Blev inte så stor skillnad förutom att jag kanske ser lite brunare ut i ansiktet eftersom att håret är ljusare. Sen satt jag och bläddrade i en tidning och jag tror jag har hittat frisyren jag vill ha på balen. Det är en ganska vanlig frisyr dock.. Och Fanny och Rosanna kom på en bra idé men jag fattar den inte.. Kan liksom inte se det framför mig. Jag får väl testa någon dag och se ^^

Imorgon har vi operation dagsverket, dvs att vi salmar in pengar till välgörenhet och i år går pengarna till Flikcor/kvinnor som gift sig tidigt och inte fått en bra utbildning i södra Sudan. Jag tycker att det ör äldigt bra att vi går med i det här. Om jag inte har helt fel så är det inte första gångne Solskiftet är med, medans vi i Berga inte ens hört talas om det x) Ialla fall så är det därför jag är upp lite längre, men jag ska lägga mig snart så att det inte blir för sent ;)

GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0