satc 2!!!!!

Idag har det varit en chill dag. Jag gick i skolan, kom närmare mållinjen med biologin. Hade en skön idrottslektion. Efter så åkte jag och Rosanna hem till mig, där vi sen cyklade till ica och min cykeln fick punka igen -.- Den som precis blivit lagad! Blev så sjukt arg!!!! Aja, på ica så tjänade vi lite pengar med skolan, vi hjälpte kunder med att packa kassar ;) Var lite småpinigt i början, men sen så blev det lite enklare.

Eftersom att vi skulkle på bio så fick vi gå lite tidigare. Vi hann aldrig äta något innan, men vi hade ju godis och chips haha. Så nu mår jag lite illa och känner mig heläcklig!... Vi såg Sex and the City 2 och den var asbra! Man vill oftast ha deras kläder och deras lägenheter och allt som de har för det är så fint och verkar helt underbart :(   Men man ska väl vara glad för det man har, right?

Nu vet jag ingen mer och ska checka in Glee :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0