stäääääääääda

Ojojojoj, mitt rum måste städas! Men först så tänkte jag skriva lite... Idag så var det ingen vanlig dag utan efter lunch skulle vi ha någonslags städdag som 7:orna planerat. Alla gick typ hem så det var bara tillslut 6-7 kvar i våran grupp, från hela klassen! Men det var väl sådär, eftersom vi var så några så behövde vi inte städa och det andra var ganska kul för jag och Ella hade kul :D

Efter hade jag fördjupning, jag skulle haft kör men eftersom ingen var där så hade jag syslöjd istället och nu är jag snart klar med min klänning! Ska bara sy där nere så att det blir fint och sy in vid brösten för där är det lite stort :) Kjolen är också klar snart! Ska typ bara sy igen där nere tror jag. Måste kolla med Monica om det där :)

Nu sak jag iaf städa rummet och lite såååå. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0