vattenkriiiig!!!!!!!!!

Idag fyllde min kära granne och vän 16 år. Det firades med ett stort härligt vattenkrig! Det var vi tjejer plus pjkvänner plus lite annat folk från skolan. Ashärligt och sjukt kul :D Hahahahah! Jag tror inte att det var någon som vann riktigt, men det var tjejerna mot killarna ialla fall! ;)
Innan så åt vi massor av goda kakor och bakelser som Ella och Rosanna bakat dagen innan som var jätte goda, men nu ångrar jag lite att jag åt de där sista efter vattenkriget, känner mig extra fettis just nu x)

Innan i skolan så var jag på väldigt dåligt humör, jag fick tillbaka soprovet vi hade förra veckan och jag fick VG på det och visst är det bra, men jag tyckte att det gick väldigt bra när jag gjorde provet och jag satsade på MVG för jag behöver det verkligen om jag vill komma in på Marinaläroverket. Har inte fått ett MVG på de ämnerna jag satsat på typ så nu vet inte inte om jag kommer att komma in... Och det suger ju ganska mycket. Det kommer säkert bli så att alla andra kommer att komma in och bli överlyckliga så kommer jag inte göra det för att jag varit för dålig. Blir bara ledsen när jag tänker på det! JKBDFGLZSDGPUHSBHILFGCH"@?_#¤&:%_/:&/_% :(

Nu ska ajg över till Ella och hämta lite saker som jag glömt, hem titta på life unexpected och sedan blire bus med tjejerna.
PUSS


HAHAHAH mosan blir dränkt utav Jeffrey och Ludvig :D

hihihi där är jag blöt och fin. Fanny blev nog blötast av alla för hon har Adamp som pokjvän ^^

Allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0