dålig timing

Gissa vad jag kände för nu när jag är förkyld och allt, jo jag blev fett peppe på att träna! Ville känna svetten rinna ner för panna och in i ögonen. Vill känna smärtan dagen efter av träningsvärk i rygg, armar och rumpa så att man knappt kan röra på sig. Skulle vara så himla skänt och jag skulle känns mig så bra! Men nu sitter jag här och låter tiden rinna iväg till ingenting! Vad är tid egentligen.. Det är INGENTING, men ändå ska vi inte slösa den, fast det är ju inte så att vi kan spara den som man kan med typ pengar, men man kan ta vara på den. Så nu ska jag sluta sitta vid facebook och vara helt fast, utan plugga och vara en god medmänniska :) Pussgodnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0