efterlängtad torsdag!

Gosh vilken dag jag hade igår! Först stressad jag till tåget för jag och Sara skulle in till stan med Julia och hjälpa henne med att hitt aett par fina skor. Gick bra eftersom att hon hittade ett par :) På vägen in så träffade vi också på Anton och Didrik så vi åkte in med dom, riktigt trevligt var det! Julia skulle hem ganska fort efter att hon köpt skorna så då gick jag, Sara, Anton och Didrik till kulturhuset och fikade. Köpte en blåbärspaj med vaniljsås som var jättegott! :D Jag skulle åta middag med morfar så de andra åkte hem och jag skulle egentligen vänta i ca en halvtimme men väntade i över en timme... Typiskt min morfar. Men det gjorde faktiskt inte så mycket, gick runt på Åhléns City och tittade på köksredskap, böcker, filmer och smink. Har kommit på massor av smink som jag behöver! Speciellt en såndär superbra cover-all mix från Make Up Store. Har dock inga pengar kvar... Vet inte var allt tar vägen :( Jag tycker att jag ändå har varit ganska sparsam denna månad...

Iaf så var middagen med morfar väldigt god, vi åt på Minerva som vi brukar och det var jättegott! Var en ganska stor portion dock så åt inte upp allt.. Efter så körde morfar mig till Jennifer där de flesta utav mina vänner var. Var jättekul att få träffa alla, vissa hade jag inte träffat på evigheter känns det som så det var väldigt roligt! :D Blev ganska sent, vi la oss vid fem och Ebba skulle upp vid 9 så har inte fått så mycket sömn.. Men det gör inget! Har även denna kväll mycket inplanerat så kommer troligen inte få så mycket sömn inatt heller, men det gör inget heller :D PUSSEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0