föreläsning

God dag gott folk! Är liten öm efter gårdagens träning vilket känns bra! Borde träna idag också, får se vad som händer. Om mamma tränar tränar jag också :) Jag vill ju inte vara sämre än min mamma, även om jag är det när det kommer till träning... Annars tänkte jag titta på Grey's och plugga. Tänkt göra färdigt engelskan som jag inte ens börjat med och plugga lite matte så att jag slipper den mödan i helgen. Har prov på måndag... Som ni kanske märker är jag hemma ovanligt tidigt. Slutade liten innan ett så var hemma lite innan två :) På tåget hem satt jag och spelade the sims :D Ska kanske ha the sims-lan i helgen, skulle vara ultimat eftersom jag kommit in en sån zon då jag vill spela det hela tiden!

Föreläsningen vi var på idag var riktigt intressant! Den handlade inte om droger och sånt utan om gatuvåld och det visades hemska bilder och sånt! Det var minst 3 stycken som svimmade och några behöver gå ut för att det blev för mycket. Brutalt jag vet. Första gången jag såg någon svimma! Var riktigt konstiga och hemska saker som hänt människorna han visade på bilderna, en hade fått en vajer runt halsen av ett par snorungar som tyckte det var kul och tänkte inte på konsekvenserna, en hade fått en spark och dött pga att han hmnat fel och bröt nacken som när man hängs. 5 ungdomar, två tjejer och tre killar, hade hoppat på en gubbe i 65 åldern och börjat slå honom med grenar, han dog. Och massa mer! Förstår mig verkligen inte på folk som tycker det här är kul. Speciellt med gubben. Blev så himla arg! Jag mådde faktiskt lite illa efteråt.. 
 
HEJSVEJS <3


The sims är kung....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0