nu är vintern här!

Herregud va härligt väder vi har! Äntligen har snön kommit och jag kan verkligen inte vänta till julen, kommer att ha så mysigt jag bara kan! Imorgon blir det till att sätta på sig dunjackan och conversen, borde köpa nya vinterskor men hittar aldrig några bra! Är så kräsen när det kommer till skor och väskor också för den delen..
Även om jag gillar snön så känns det inte så lockande att gå till träningen efter att ätit jättegod mat som man vill ha mer av och efter att ha gått från skolan, suttit blöt på bussen och gå några meter hem i kall blåst och tunna kläder. Har mest lust att krypa ner under täcket i soffan med en god kopp te.. Eller ett varmt och mysigt bad.. Eller kanske gå och lägga mig? Var så sjukt trött på bussen, höll på att somna men var tvungen att gå av. Har börjat på en ny bok som jag läste påvägen hem. Den heter The Host. Har inte kommit så långt, men jag tycker att boken vär lite svår att komma in i.. Det fixar sig nog snart, måste bara läsa lite först.

Eftersom jag kom hem ganska sent och hjäplte till med maten så har jag inte hunnit med med engelskan, känns inte så jättebra eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om än men har fått lite idéer från Jennifer som är bra :) Snart ska jag gå och träna station med mamma och Rosanna kommer bli jättekul *host* men det är något jag måste göra! Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0