queen

Gissa vad jag gjorde igår? Jag och familjen var på Queen musikal!! Den var asbra, eller story var lite som den var men sångerna, rösterna, danserna HELT otroligt! Jag kan inte förstå hur dom kan dansa och hålla på samtidigt som de sjunger så himlans bra. När man tänker på konserter eller live spelningar då de dansar och håller på så flåsar dom och andas så tungt men det här var helt otroligt! Hade kunnat börja gråta när jag satt där och lyssnade för att det var så bra, men var liksom inte riktigt på humör :) Kom hem vid typ halv tolv och då gick jag direkt över till Ella där mina vänner höll till. De flesta gick när jag kom ungefär men det fick iaf hälsa på alla :)

Sista helgen före skolan, klart att det blir fest!!!! Någonstans.... Ska ialla fall sova hos Jullan ;) Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0