3 oktober

Gud va fort allt går! nyss var det liksom augusti. Nu är det officiellt höst!
Idag har jag gjort ganska roliga saker. Först åkte jag och mamma till Täby där jag köpte nödvändiga saker, som två linnen, lite tjockare tröja och en halsduk. Efter så åkte jag och tränade Zumba med Rosanna och Fanny. Kom lite sent men det gjorde inget, smet in lite diskret :) Eftersom det är lite som dans med danssteg och mycket höftrörelser så tyckte jag att det var lite svårt att hänga med, men den 31 kommer de tillbaka och då ska jag inte komma sent :D

Innan så ska jag äta middag och jag hoppas på att mamma vill köpa en kebab till mig! (a)

Ha en trevlig kväll nu, pusshej!



Linnena från Ginatrict, 129;- & 99;-
Blå halsduk från Ginatricot, 99;-
Tjockare tröja från H&M, 149;-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0