bokad dag

Åh vilken härlig dag jag har idag! Först vaknar jag upp hos Moa, jag sov där i natt eftersom att jag är ledig idag som ni kanske märker x) Sedan så går jag hem och skulle egentligen till tandläkaren 15.45 och igår undrade Julia om jag ville hänga med på bio och se I rymden finns inga känslor, som jag längtat efter att se aslänge! Den började 15.50 så jag blev lite ledsen. Men sedan så löste sig allt för min tandläkartid ändrades till 13.15 så just nu är jag jätteglad! Så nu ska jag borsta tänderna och ta tandtråd för att sedan bege mig till tandläkaren. Jag ska också hinna plugga lite, men det går fort ;) Hihi. Ha en fin torsdag nu, Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0