myskväll

Hejsan!
Åh vilken mysig kväll jag hade igår! Jag sov hos Rosanna och vi åt jättegod fruksallad med en underbar vitchokladsås! Tänk mig som älskar vit choklad, jag var i himmelen! Vi hade hyrt film också, the Green zone, men på kvällen så tittade vi på Thelma and Lousie och blev så trötta att vi såg den the Green zone i morse istället :) Vi gjorde inte mycket annat än att ligga i hennes säng och se på tv i morse och vid halv 2 så gick jag hem. Vet inte vad jag ska göra just nu.. Kanske göra lite skolarbete, komma på vad jag ska ha på mig ikväll kanske. Ikväll ska jag på fest och sedan åka till Julia och sova där :) Kommer att bli jättekul!

Puss, ha en bra lördag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0