hello beutiful

Hade ni en trevlig fredagskväll? :) Det hade jag! Efter skolan åkte ja, Anna, Sara och Amanda hem till Amanda och lämnade grejor och åt middag. Blev klyftpotatis med bacon och bearniesås. Haha, tjocka jag vet vet men så otroligt gott! Nollningen var inte så farligt, eller det var 2:orna som var fulla och skämde ut sig och själva grejen var inte planerad alls typ. Men vi lekte lite lekar och vi umgicks ju med tvåorna. Det stod det på lappen att de "vill lära känna oss lite bättre". Och ja, det fick dom ju :P När vi började dra oss hemåt så var jag taggad på att åka på någon fest, men vi drog hem istället. Var lika bra det. När vi kom hem så tittade vi på Mean girls. Såg tills Regina blivit "tjock" sen somnade jag. Haha, var så sjukt trött!  

Sov gott och bruchen blev Julias american pancakes. Så sjukt goda! Åt för mycket för påvägen hem så mådde jag illa, haha! När vi kom in på stationen så gick jag direkt till ica för där ska jag nog börja jobba :) Eller inte på själva ica, men hos Karamell kungen. Jag ska fylla på godiset i olika affärer. Ca 75-100 kr/tim. Kannske inte det bästa, men det är en liten inkomst iaf :) Dom pengarna ska jag lägga in på ett konto där jag sparar dom till ett annat tillfälle. Älskar att spara pengar för då får man ju så mycket i slutsumma :D

Ikväll ska jag kanske till Magda och hänga. Får se, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0