i cant make you love me


Tjabba!
Sitter och har tråkigt framför min dator. Har precis ätit god middag, hemmagjorda raggmunkar med fläsk. Fläsket är bacon men man säger onte bacon för dte är inte riktigt bacon x)
Idag så slutade vi vid 1 så jag, anna, amanda, magda, julia och josefin åkte in till stan och satte oss på Bellmans till typ 4 halv 5. Ritkigt mysigt!
När jag satt på bussen hem så var jag så sjukt trött! Somnade men vaknade till av att jag satt böjd med huvudet åt ena hållet så jag böjde mig åt andra men sen vaknade jag av samma sak. Haha borde ha sett helt sne ut x)
När jag kom hem så la jag mig precis, men somnade aldrig. Jag vet,inte så jätteintressant men jag vet inte vad jag ska skriva om! Ska nog ner till gymmet snart, som jag har proppat i mig idag! ;o
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0