jobbig dag

Usch vilken dag jag har haft! Eller inte så, bara att nu känner jag mig ensam och därför känns allt mycket värre, men så hemsk var den inte. Hade först Naturkunskap och det var intressant, vi pratade om miljögifter och såg en film som Greenpeace har gjort. Nästan så att jag vill gå med där. Tror dock inte att jag skulle platsa, men jag tycker att det är så sjukt bra av dom och vad de håller på med. För tydligen så går det inte att göra annat än att bryta reglerna för att rädda miljön!
Sen hade vi matte och då fick vi tillbaka proven. Gissa vad jag fick. Jo IG. Jippi! Nu ska jag prata med läraren, gå på att resurser och måste lämna in saker som bara är jobbiga. Fast det är lika bra att jag tar tag i allt detta nu för om jag inte gör det så kommer jag varken klara matte B, C och D. Anna, Amanda och Julia fick också IG så vi ska klara det här alla tillsammans! :)
Ikväll ska jag nog ha lite kompisar här hemma. Blir inte så jättemånga men det ska bli mysigt. Ska se på lite film och sånt, vara onyttiga och tjocka oss. Kommer att bli awsome hoppas jag på. Ska träna med Rosie först tror jag ^^ Puss hej!


Dagens;
jeans - salt
tröja - ginatricot
linne - bikbok
halsduk - ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0