nice kväll

Ni undrar säkert hur det var på klassfesten igår och det var kul :) Var inte värsta partyt men jag hade kul! Blev inte så mycket kort som det brukar bli men ett eller två blev det nog. Lägger nog in dom nu. På datorn alltså.

Ikväll så har Linnea, Fanny, Adam och Moa, som kom lite senare, varit och sett på film hos mig. Jag drack två stora glas med vatten, en burn och godis sen mådde jag pyton! Filmen var inte heller så jag trott. När vi hyrde den så var det 4,5 stjärnor i fyllda, men det tycker jag inte var riktigt sant. En 3 max. Det ska vara en komedi. Heter Funny people med Adam Sandler. Jag fick iaf träffa mina kära vänner :)

Bilder från igår:

Me and Amanda diskar

Anna och hunden myser

Jag är en vampyr som suger och spyr

PARTY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0