ojoj



Det är så mycket jag vill säga till er alla hela tiden! Det är så mycket som händer varje dag :D Idag så hade vi t.ex. skolfoto. Även om det inte är något speciellt skolfoto så hade jag och 6 andra en våtdräkt på oss ;) Dock så var min lite stor...
Imorse så tränade ja, Sara, Anna, Julia och Amanda på skolgymmet. Och några fler från vår klass. Var riktiggt skönt. Ikväll så tränade jag också med Fanny och Adam på Friskis. Känns som att jag kommer att ha ganska mycket träningvärk imorgon, härligt!
En sak jag tänkte på när jag cyklade hem var att det var väldigt kallt för att vara september. Eller iaf början av den. Kändes nästan som att det var för kallt. Brukar det vara såhär kallt? Tänk på alla fåglar och allt som är odlat som vete och havre! Stackars dom. Hoppas att den här kylan inte är pga oss männsikor. Det är så mycket som vi människor gör som allt annat levande får lida av. Får ganska dåligt samvete för allt är så oskyldigt :(

Juste, idag så någongång under dagen så öppnar jag skåpen och så ligger en lapp där. Den är från MB09a som säger att de vill lära känna oss lite bättre och att vi ska träffas där och där på fredag. Vi ska också ta med oss "något gott att dricka". Herrgud. Hur ska detta sluta?

Nu ska jag duscha och sedan plugga lite ;) Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0