redan torsdag

Gud så fort veckorna går! Redan i Måndags så planerade jag in min helg, eller ja lördag är kanske lite osäker men ändå :) Känns skönt och jag kommer förhoppningsvis ha kul. På fredag så är det klassfest hos Julia och det kommer nog bli jättekul! Sedan på lördag blir det kanske bio med lite folk från skolan men jag vet inte om det blir av, kändes lite ostabilt när vi pratade om det. Vad ska ni göra i helgen? :)
Idag så slutar jag halv två. Riktigt skönt! När jag kommer hem så har jag tänkt att träna eller kanske baka eller något annat. Kanske båda? ;) Sedan har jag också ekologiprov och ja det känns ganska bra. Har pluggat och läst på, plus att vi har gått igenom det många gånger :) Nu ska jag packa väskan och se på Vakna! med the Voice.

Pusshej.

Jag och Rosanna för ett bra tag sen, det var hon som var mitt fina främmande igår btw ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0