tur och retur

Glömde skriva igår. Satt vid datorn och tänkte på at göra det man jag lömde visst :) Igår var vi iaf ute med en båt, Petsamo heter den. Vi tog prover på olika delar av vattnet och olika ställen. Var faktiskt kul och riktigt mysigt. Älskar att åka båt! Höll på att somna påvägen hem, men ja det blev ju som det blev.. Några två:or var med också och de var väldigt snälla :)

Idag har jag åkt runt lite hit och dit, fram och tillbaka. Först halvvägs hem, till Täby där Julia och Anna tog hål i örat. Ville också men fick inte.. Inte idag iaf. Vill ta i den där lilla snibben som man använder när man ska hålla för örat ;) Vi köpte lite glass som vi också åt. Sedan åkte vi tillbaka till Danderyd då vi gick till sjukhuset för att hälsa på Adam som skadat sig. Han har typ brytit benet ganska rejält eller något. Då kom jag på att jag nästan aldrig varit på ett sjukhus. Var och hälsade på farfar en gång när jag var ca 7 sedan har jag varit här i Åkersberga som inte riktigt känns som ett sjukhus.. Så jag tyckte att det var lite spännande... Puss.


2 Skorvar ;)


2 tvåor, Anton och Didrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0