underbart

Det finns två ord för att beskriva gårdagen, lyackt och underbart! Först vid halv 8 då ingen hade kommit så trodde jag och Rosanna att det skulle bli en flopp, men det blev den mest lyckade fest jag, Rosanna och My har ordnat inom historien! Alla var glada, alla var party och allt var bara helt perfekt :D Alla sjöng för oss och när klockan slog tolv tryckte vi in My och stod runt henne och sjöng för fulla halsar rakt i hennes ansikte. Riktigt roligt var det :D Sen blev det lite emotional för vissa är inte helt nöjda med sina klasser och inte triva så bra.. Men jag vet att jag kommer att finnas här oavsett vad som händer för jag älskar tjejerna så otroligt mycket och de är en så stor del av mitt liv!


jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0