abstinens

Hejhopp!
Idag gick jag i skolan, vad gjorde ni? :) Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ska klippa mig och träna imorgon. Ska bli så himla skänt! Har inte tränat sen i måndags. Känns inge bra! Jag som ska vara fit tills i sommar.. Ska se till att hålla träningen igång under påsklovet! Längtar som bara den och jag känner mig så sjukt trött på skolan nu att det inte finns!

Det var så kul idag för vi var i Hamnkrogen och nästan alla i klassen hade köpt kladdkaka innan sista lektionen för att orka med. De var också fett generösa och ba kom och smaka! Och den såg så god och kladdig ut. Jag har ju bestämt att jag inte så äta sådant så jag sa nej men jag pinades till tusen! Satt nästan och grät. Haha nej då men jag förstår inte hur det kan bli så. Vill inte känna det begäret av att få socker i mig! Det ska det bli ändring på må jag säga :)

Ha en mysig ondsdags kväll nu, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0