La ciudad

God morgon!
Skulle gå upp vid typ halv nio men jag somnade om till halv elva. Prima liv om jag får säga det själv :) Idag ska jag in till stan och köpa en sak åt Sofia. Hoppas att den finns i affär bara :) Ikväll ska alla vänner åka till Solbrännan och mysa. Dock är det inte det vädret vi hade hoppats på men det är ändå varmt och det kommer bli awsome ändå tror jag :)

Juste, igår åt jag somdagt middag och Spetz. Det var jättemysigt och vi åt hamburgare. Med min nya livsstil så åt jag inge bröd så jag vart inte helt mätt så jag tog lite yogurt också, som efterrätt :) Efter maten tittade vi på tv, satt i vasrdagsrummet och snackade och bara tog det lugnt. Var riktigt skönt! Kom ham vid ett då jag gick och la mig direkt. Nu ska jag kolla på tåg sedan ska jag fixa mig lite, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0