snabb uppdatering

Sorry för dålig uppdatering, har bara känt att jag inte orkar och tog en liten paus :) Men en liten snabb uppdatering.

Fredag: Spontan fest med Spetz och Julia i danderyd. Var iof bara där i typ 50 minuter men jag hade otroligt kul!
Lördag: Åkte från Spetz runt två, åkte hem och sprang en runda. Sedan fixade jag mig och vi åkte vi till min morbror som fyllde 40 år. Vräkte i mig mat, tur nog så hann jag åka hem innan efterrätten. Var barvakt resten av kvällen.
Söndag: Barnvakt ungefär hela dagen. Åker ner och köpte friskis kort och gjorde lite annant smått och gott :)

Idag har jag haft en hyffsat bar skoldag. Har varit och tränat med Rosanna och nu sitter jag och tittar på En unge i minuten. Hahah när man ser det känner man inte riktigt för att få barn men det är intressant :)

Hoppas på en bra morgondag, pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0