cold as ice

Nu har jag kommit hem ifrån stallet. Var en riktigt bra dag idag med hästen! När vi hämtade honom från hagen så var han så sjukt smutsig att jag knappt förstod det själv! Haha har aldrig sett en sådan skitig häst. När vi red ut så gjorde alla gångstilar och det gick bra förutom att i galoppen så tappar jag alltid stigbyglarna.. Då blir jag rädd men den här gången knep jag ihop med benen in mot hästen så det kändes bättre :) Sedan så ska jag kanske bli medryttare på en av Tereses hästar, Fox. Han är jättegullig och snäll bara det att hennes hästar galopperar så fort att jag blir lite rädd.. Hehe. Men jag ska försöka mig på det ändå. Är alltid kul med en ny hobby, speciellt när jag inte har någon.. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu dock... Ska kanske titta lite på Scrubs eller något annat. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0