14 februari

Hej och glad hjärtansdag på er! Undrar varför vi firar hjärtansdag.. Någon som vet kanske? :)
Har ialla fall haft en ganska vanlig dag, hade en valentin sak istället för matte vilket inte gjorde mig så mycket hehe. Fast jag borde ha matte, ligger säkert efter. Annars var det en väldigt fin, men kall dag. Kommer dock inte riktigt fira denna dag. Vi brukar aldrig göra det här hemma. Amanda gick runt och snackade om att hon och hennes mamma ska göra det och äta goda kakor.. Vill också göra det men min mamma säger bara att jag inte ska äta sådant på vardagarna. Och visst så kan jag ju göra det om jag vill för att det är mitt liv, men det jobbiga är att hon har rätt haha. Så jobbig livet kan vara ibland! Ska träna idag, tänker springa länge och köra lite styrka så att träningen håller på i en timme. Då ska jag känna mig duktigt :D Ha en bra hjätredag nu vettja! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0