Års rea

Jag åkte till stan idag. I typ 10 minuter haha. Jag och mina syster åkte till Gul och Blå inne vid medborgarplatsen, eftersom det endast är där det finns (!!!!), och köpte oss varsinna jeans. Det var rea där, den enda rean dom har på hela året! Köpte ett par liknande jag hade innan, innan dom gick sönder. Dom, de nya alltså, har en ljus färg men är inte lika tighta för de 28 kunde jag precis inte få igen så jag fik ta 29 men de sitter bra ändå. Kommer dock nog få tvätta dom lite oftare. Det jag gillar med dessa är att det är mer tjockare jeans, de förra är typ jättetunna?!?!? Gick över till min älskade Ella och frågade om jag kunde sy ihop dom, alltså de gamla jeans, och hon sa att det gick så jag ska se till att fixa det någon dag. Har så mycket att göra i helgen! Ska till Täby imorgon efter att jag har varit hos Julia. Sedan ska jag hinna hen´m och sedan vidare till My på maskerad!! Sedan på lördag vill jag åka in till stan och köpa en sak, fett ovärt egentligen men det är rea igen på en mix it all makeup sak. Sedan ska jag plugga och träna. Plus att jag vill fixa mina jeans. Aja, har två dagar på och jag ska fixa detta ;)

Annars har jag nog haft en ganska dålig dag. Hade varit bättre om jag visste att jag fått VG på matteprovet och VG på navigation. Så himlans surt när navigationen är en avslutad kurs och allt. Tyckte ju att det gick bra! Vart fett deppig då.. Så nu ska jag SATSA! Men ändå sitter jag här emd kemiprov imorgon, är det inte typiskt haha? Nej nu ska jag plugga satan :D Puss.

P.S Min morfar var i Arninge och köpte ett stativ till mig och min kamera, kommer förhoppningsvis ta lite mer coola bilder nu när jag får lite tid till det, dvs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0