fredagsmys & snålgodis

Har haft en mycket trevlig dag med både skratt och tårar. Efter middagen satte jag på filmen G.I Joe Rise of The Cobra. Den var bra, kändes lite som Mr. & Mrs. Smith då fienden är kära. Den blir också extra bra när min älskling Channing Tatum är med i filmen :D Medans jag såg på filmen åt jag godis. Det var gott, men när jag hade halva påsen kvar, och jag hade minsann inte köpt mycket, så kände jag illa måendet krypa fram. Jag har kommit på ett sätt att äta mindre godis!!! Att man väntar någon minut mellan varje godisbit. En väldigt genial idé för en sån som mig! :D



Nu ska jag sätta på Bröllopsfotografen och sedan krypa till kojs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0