lång dag

Hejhopp! Tänkte bara skriva lite vad jag har gjort idag för att jag måste lägga mig. Var ju i skolan, åkte tåg en bit med Anna som skulle hem till Jennifer. Jag gick av vid Täby för att äta middag med pappsen för att sedan gå på en kurs som gör att jag får tillstånd att övingsköra! :o Känner mig så stor.. Asså vuxen dåra. Men det känns som att det var så mycket viktigt och bra att komma ihåg så att när jag väl sitter framför ratten så vet jag inte vad jag ska börja med och bara kommer vara allmänt förvirrad. Fast mest troligt kommer vi ju börja alldeles från början :) Annars har en det känts som en ganska lång dag och detta har inte riktigt varit en utav mina glansdagar utan varit med lite halvt. Man kan inte alltid ligga på topp ;) Aja, god natt på er! <3


Härligaste bilden från nyår eller vaddå? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0