söndag

Allready sunday.. Ska upp vid typ halv 5 imorgon för att bussen till romme går halv 6. Ska till romme med skolan. Är inte jättepepp men det ska väl bli kul :)

Igår var jag hos min mormor på lite party. Hon och hennes sambo brukar ha lite party och bjuda in sina barn med familjer så att det blir lite reunion. Är faktiskt kul! Och alltid god mat med efterrätt plus chips och godis! Snacka om att jag var illamående. Förstår inte varför jag äter så mycket frivilligt? Usch.

Idag tog jag en promenad med mamma i det fina vädret och sen har jag pluggat. Eller jag har läst igenom massa papper på det vi ska ha prov på. Har prov på onsdag på ryggradslösa djur i vattnet och det är typ jättemånga som jag ska veta typ allt om. Förstår inte riktigt hur min lärare har tänkt..

Jaja, nu ska jag se lite på Sex adn the City ;) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0