endast 6 månader kvar

Då har skolan börjat igen, yei! *host*.. Har haft en ganska okej dag. Eller vi har inte riktigt haft lektioner idag, först lektionen var fysik A och då gick han igenom lite vad vi skulle syssla med och massa annat info, sedan hade vi matte B där vi också i princip bara gick igenom hur det skulle gå och sånt. Mitt i den lektionen gick jag till skolsyster för att göra tester inför seglingarna så att allt står rätt till med sjukdomar och sånt. Jag var 177 cm lång. Mamma har tjatat om att jag minst är 179 men nej, så det var skönt ;) hahahha.

Ikväll så ska jag försöka bli klar med min bookreport och läsa så mycket jag kan ut min svenska bok. Känner mig lite stressad... Det enda jag kan göra är att läsa läsa och läsa. Cya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0