Goder morgon!

Har sovmorgon till 10.40 och mina fräldrar ska skjutsa mig! Fett lyx :D Sen så fick jag nyss veta att vi endast har biologi idag, kemin och svenskan är inställda så jag slutar efter lunch!! Ännu mer lyx ;) Dock så kommer ingen då vilja äta lunch idag i matsalen och det är jättegod mat idag... Vi får hoppas på att någon vill iaf. haha!

Dagens planer är inte så mycket, ska nog med Amanda till stan sen efter vi har slutat och ikväll ska jag vara med Rosanna, Ella och Fanny. Vi ska mysa se på film, snacka och tjocka oss :D Eller jag ska inte tjocka mig så mycket. Tränade spinning igår och det var JÄTTEjobbigt! Men verkligen jätteskönt! Sedan så gjorde jag lite styrka så det blev lite effekt så därför vill jag inte trycka i mig massa snusk hihiih :) Men alla får ha en jättebra fredag! PUSSEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0