övermycket plugg

Gud va mycket plugg vi har!

  • Svenska
  • 30 engelska glosor
  • Spanska teater
  • Marinbiologiprov
  • Kemi läxförhör på mol (!)
  • Kemi prov

Allt detta inom 4 veckor! Och det kommer komma mer om jag känner mina lärare rätt. Gosh! Blir ganska jobbigt med plugg, träning OCH fritid men man får prioritera. Har precis gjort klart datorkunskapen som ska vara inne imorgon så det känns ju bra iaf.
Har bara jättetråkiga lektioner imorgon, data, spanska, matte och idrott. Sedan så ska jag antingen till Terese och rida eller så ska jag spinna. Hoppas att jag hinner med båda... Men det tror jag inte. Och på fredag är vi lediga! :D Då ska jag till Naturhistoriska och se på Cosmonova med mamma och syster :) Sen ska jag också hinna med att gå upp till solskiftet och låna en sladd till kameran så att jag äntligen kan ladda in bilderna! Ha en bra kväll nu vaaaa Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0