pluggelugg

Gissa vad jag har gjort hela morgonen och kvällen med inte det där i mellan?! :D Jag har pluggat... Har mest gjort på matten som vi har prov på imorgon och nu gjorde övade jag lite på engelskaglosorna :) Tänkte skriva någon rad på Marinbiologisaken nu också. Borde egentligen sova men får skylla mig själv som är så dålig på att prioritera min tid. Lägger tiden liksom på andra saker :p

Somsagt så pluggade jag inte under dagen och det var för att jag var på Karlsson på taket förställning med min syster, kusiner och mormor! Innan så åt jag, min syster och mormor på Sanyds. Jag tog en rostbiffs sallad som var jättegod. Kändes väldigt fräsch! Kan ha berott på att den nyss var gjort och endast vanlig sallad (=sallad, tomat, gurka, paprika och majs) och lite rostbiff. Så då kände jag mig nyttig!
Föreställningen var väldigt bra! Var inte bara kul för de mindre utan jag tyckte det var väldigt underhållande! Markolioo som spelar Karlsson var så himlans duktig. Han var klockren som Karlsson! Så rolig och sa typiska Karlsson fraser rätt, så som Karlsson själv skulle gjort. Duktig man det där....

När jag kom hem så var det mat, sedan sprang jag lver till Terese som fyller 17 år idag. Sara, Douglas, Amanda och Samuel var också där och vi firade med tårta och bullar! Myspys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0