turdag?

Go kväll! Brukar ligga i min säng vid denna tid men imorgon är jag leeedig! Dåska jag till Naturhistoriska riksmuseet. Nu tänker ni säkert bläääh va tråkigt! men nej, det ska bli riktigt kul för vi ska se på Cosmonova. Vi ska se på en film om rymden och kanske en om havet. Gud va trevligt vi kommer ha :D Innan, vid halv 9 ska jag träna har jag bestämt. Eller det beror på om det snöar ute men jag vill verkligen träna på morgonen då man bränner mest kalorier. Dessutom så kommer jag äta massa gott på kvällen då jag ska hem till Julia och mysa! :)

Idag trodde jag att det skulle bli en sugig dag men den blev riktigt bra! Det är som med prov när jag tror att det går bra så får jag IG och när jag tycker att det går dåligt får jag MVG. Så jag har helt enkelt haft en toppendag, nu ska jag bara avrunda den med en bra Disneyfilm och en tallrik flingor och mjölk, God natt ni andra dödliga! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0