viktigpetter

Hejhopp!
Har haft en väldigt bra dag :) Fast det är kanske inte så konstigt med tanke på att jag hade ett bra träningspass i en timme, där jag är nöjd med min insats, det första jag gör på morgonen ;) Innan frukost och allt. Det är ju då man bränner som flest kalorier. Ska förhoppningsvis också på spinning imorgon innan skolan. Det mindre roliga är att det är kvart över sex och jag ska vara på stockholmsmässan tolv. Fast det är bra att gå upp tidigt, det känns bra :) Sen ska jag vara i skolan tio då jag ska på utvecklingssamtal så det blir perfa!

Ikväll ska jag se till att få de lite viktigare sakerna gjort. Till exempel att måla naglarna, städa mitt rum och kanske få lite plugga gjort. Det är en av de positiva sakerna om att träna på morgonen, du slipper ångesten på kvällen att du inte tränat denna dag :D CYA. <3

Gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0